پـــســرک تنها
پـــســرک تنها



خدايا

خدایا یعنی هنوز دوستم داری؟؟؟  

 

 من که تا جای توانم سعی کردم هر کاری میکنم به رضای تو باشه!!!

 

خدایا آخه چرا داری با احساسم. فکرم  . دلــــم .بازی میکنی؟؟؟؟

 

آخه هیچ حسی دست خودم نیست .همرو خودت داری تغییر میدی..!

 

این امتحانته؟؟؟؟؟

 

خدایا نمیخوام امتحانم کنی..همین الان بهت میگم توو امتحانت ردم!!

 

 فقط بیشتر از این ادامه نده....

 

خدایا من تا الان فقط به حرف دلم گوش میدادم!

 

البته دلم و عقلم اختلاف زیادی با هم نداشتن..

 

اما حالا فقط به حرف عقلم گوش میدم....

نمیخوام اینجوری باشه....!

 

خدایا دلـــــم جوابم کرده..ساز مخالف میزنه!

 

شاید چیزی ازش باقی نمونده که همش داره جوابم میکنه...

 

اما تا کی؟؟

 

چرا؟؟؟؟

 

ختم کلام:خدایا اگه صدامو میشنوی کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

amin

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پـــســرک تنها و آدرس aminshapoori.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیرنویس فارسی Love Me Not 2006
ردیاب خودرو

 

 

خواگاری خر...............
سرخوشانــــ ـه می خندم
طنز
مطلب ارسالی از210210
نظر بده
دوست داشتن
خدايا
سلام
دل

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 20249
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1