پـــســرک تنها
پـــســرک تنها



چه فرقی میکند من که باشم

 

و چه بخواهم و چه بنویسم!

چه فرقی میکند تو که باشی

و چه بخواهی و چه جوابم بدهی!

من مینویسم که گریـ ـه نکنم

تو میخوانی که بخنـ ـدی.....

نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 3:58 توسط | نظر بدهيد |
 

لعنتی؟

تو لیاقتت همون جمله‌های کپی شده هستند نه حرف دل من!
پــــــــــــــــــــس ...
هر روز یکبار , هر بار یک دفعه , هر دفعه یک خط , هر خط یکبار , هر بار ...

 

بنویس تا شاید بعد از عمری بفهمی

 با من چه کردی
لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !

نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 20:0 توسط |

مرا جا بده
آری، همین جا را میگویم
همین دورو بر،حوالی دلت ...
قول میدهم از دیوار صدا در آید از من ولی نه!!!!
تا رسوا نشوی و کسی نفهمد عمریست مرا خانه نشین دلت کرده ای
و من اما هنوز صاحبش نشدم...
نایت اسکین
قول داده امــــ
هنگامــــ شنیدن نامتـــ بی خیال باشمــــ !
از اینــــ قول در گذر !
چرا که با شنیدن نامتــــ
صبر ایوبـــــ را کمــــ دارمــــ
برای فریاد نزدنــــــ ! نایت اسکین
مــ ــ ــن و تــ ــــو مانند ِ حروف صدا داریم..!
یک در میان میتوانیم باشیم..
دو درمیان...
اما کنار هــــــم
هر گز! نایت اسکین
فــصــل ِ امــتــحــــان
مـــن
جـــز مـــرور ...
رنگــ ِچشــــمــ ـــانت
و
خــط کشـــیــدن زیــر ِ دلتنگـــــــی هــایمـ
هــیــچ درســـی نــدارمـــــ نایت اسکین
دوست داشتن همیشه گفتنی نیست
گاه سکوت است و گاه نگاه
غریبه !این درد مشترک منو توست که نمی توانیم در چشم یکدیگر نگاه کنیم نایت اسکین
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 19:51 توسط | نظر بدهيد |
 

فلانی!!

فلانی!!!
میدانی؛میگویند رسم زندگی چنین است:
می آیند،می مانند،عادتت می دهند و می روند...
و تو در خود می مانی،
راستی!
رسم تو نیز چنین است؟
مثل همه ی فلانی ها؟؟؟ . . .
نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 19:45 توسط | يک نظر |
 

تو همون روزا که خورشید همنشین آسمون بود میون دلای دنیا دل من تنهاترین بود روزی که رنگین کمونو چشمای آدما می دید از دو چشم خسته ی من هی فقط بارون می بارید تو همون روزا که امید درِ هر خونه ای رو زد خونه ی قلب من اما پر بود از گلایه و درد اون روزی که دست آفتاب رو سرِ اقاقی لغزید تنم از سایه ی غربت یخ زده بود و می لرزید تو همون روزا که گل بود هدیه ای برای باغچه هدیه ی خدا به من هم قاب خالیِ رو طاقچه روزایی که مردم شهر غمو برده بودن از یاد آشنای من همین بود گریه و غصه و فریاد تو همون روزا که آینه چهره ی پنجره رو چید پرده ی سیاهی افتاد پنجره به من می خندید روزی که رقصیدن برگ دیدنی بود میون باد با نهایت سکوتم من گرفتم دست فریاد خدا از تنهایی مردم برسون فرشته ام را اونی که قاتل دردِ بت شکنِ بتِ غم ها اون که از گرمیِ دستاش یا که از چشم سیاهش می شه فهمید که یه دنیا عشق تو عمق نگاهش تو همون روزا که شاید انتظار مرگو داشتم همه ی گلایه هامو پای تنهایی می ذاشتم اما امروز دیگه نیستم گوشه ی غمخونه تنها چون که دارم یه فرشته یه پری به نامِ .....(بماند!)

نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 16:33 توسط د| 4 نظر |
 

ای که از عمق حضورم ، چشم پوشاندی و رفتی ريشه ی حسِ دلم را ، خوب سوزاندی و رفتی خاطراتی که ورق خورد ، اشک هايی که زمين ريخت تنِ پر واهمه ام را ، خوب لرزاندی و رفتی لحظه هايی که در آنها ، وعده ی آتيه جا داشت ساده بودم و تو من را ، خوب بنشاندی و رفتی هرگز از تو نبُریدم ، با همه جور و جفایت کاش می شد که بفهمی ، در دلم ماندی و رفتی همه ی قصه همين بود ، که اسير تو شدم من در دو چشم پُر از اشکم ، قصه را خواندی و رفتی...

نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
ساعت 16:32 توسط | نظر بدهيد |
 

واسه عاشقونه خوندن، یکی با من همصدا نیست واسه دریای تو شعرام، سایه ی یه ناخدا نیست من رسیدم به خجالت، زین همه چهره صد رنگ توی این خرابه آباد، یه نگاه بی ریا نیست این همه چشم غریبه، زل زدند به چشم خسته ام توی این غربت دیده، یه نگاه آشنا نیست همه غرق شادی و شور، همه لبریز غرورند چرا جای پای شادی، یه قدم هم این ورا نیست واسه از عشق تو مردن، من دیگه جونی ندارم دیگه حتی دل تو هم، این روزا به فکر ما نیست من دیگه خسته شدم از، توی انزوا دویدن واسه به غایت رسیدن، یکی با من پا به پا نیست همه جا سرد و سیاهه، شب و روز فرقی نداره دیگه توی آسمون هم، ردی از ستاره ها نیست میون این همه خار و میون این همه خاشاک یه شقایق موند که اون هم، دیگه فکر عاشقا نیست پر دیو درد و غصه است، قصه های شب بابا دیگه توی قصه ها هم، نقشی از فرشته ها نیست زیر آوار مصیبت، زندگی لطفی نداره دیگه هیچکی مثل غمهام، موندگار و با وفا نیست گلا پژمرده و خشکند، زیر رگبار شقاوت دیگه جز خار و غم و درد، هیچ گلی تو گلدونا نیست نفسم گرفت تو سینه، از هجوم سرد طوفان دیگه تو نقش سحر هم، یه نسیم گذرا نیست همه جا سکوت محضه، همه نعره ها خموشند جز صدای رفته بر باد، یه نماهنگ یه نوا نیست دیگه رقص نور خورشید، به دلا جلا نمی ده چیزی جز دو چشم جغدا، نور این شب سیاه نیست روی زخمم جای مرهم، همه درد و همه کینه است واسه یه دل شکسته، هیچی این روز دوا نیست توی این کویر دلها، زیر زنگار مکافات عاشقی و دل سپردن، چیزی غیر از اشتباه نیست توی این قفس اسیرم، میمیرم تا جون بگیرم به خدا قسم که اینجا، یاوری بجز خدا نیست قسمتم زجره و ماتم، دوری و بی کسی و غم سهم من از این زمونه، چیزی غیر از انزوا نیست توی چشمای سیاهت، که من و از من گرفتند دیگه مثل روز اول، اون صداقت، اون حیا نیست توی اندیشه ی آینه، یاد چشمای تو مونده توی افکار گسسته ام، چیزی جز فکر شما نیست توی ویرونه ی قلبم، جز فغان چیزی ندارم چیزی جز آذر و آتش، توی این ظلمت سرا نیست دل خوارم، دل زارم، پر فقر و پر عجزه مثل تو ای دل غافل، بی کس و بی دست و پا نیست همربونی دیگه مرده، توی قلب سنگ مردم مهر و ایثار و محبت، جاش دیگه توی دلا نیست هر چی فریاد می زنم من، چرا قسمتمن اینه؟ واسه فریاد دل من، یه جوابی پس چرا نیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

amin

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پـــســرک تنها و آدرس aminshapoori.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زیرنویس فارسی Love Me Not 2006
ردیاب خودرو

 

 

خواگاری خر...............
سرخوشانــــ ـه می خندم
طنز
مطلب ارسالی از210210
نظر بده
دوست داشتن
خدايا
سلام
دل

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1